10-08-2011

inspiration blog

As promised, een vernieuwend onderdeel in mn blog; THE INSPIRATION.
Van deze teksten & foto's haal ik mijn inspiratie!


Models now need to promote themselves, think like businesswomen and diversify their careers by doing other things. Chances are very slim that a mere model will become a household name today.
Tyra Banks 

I'm always trying to do the impossible to please people. It comes from not being secure in myself and not looking at the things within I have to fix. Sometimes you keep going because you don't want to face the truth.
Naomi Campbell



bootje varen is altijd leuk op dit moment van het jaar!
genius!


its still summer!

colourblocking ; Whitney's in!

yep, t'is hot zo'n knot


nahh, ik had niet heel veel inspiratie vandaag. Het is een beetje een rommeltje in mijn gedachten, waarom weet ik niet. Ik had me graag goed gefocust op deze post maar helaas kwam 't er niet van vandaag. Sorry lieve bloggers, im busy!
love, amy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten