09-08-2011

bloggerdeblogblog.

well helloooo peeepz,

dit wordt dan mn eerste 'nieuwe' blogpost. Bijzonder, vind je niet? Zo'n gevoel van alles opnieuw doen. Dat gevoel is fijn. Net als je klaar bent met je kamer opruimen, een schoon en opgelucht gevoel (:


gosh, wat heb ik allemaal niet gezien in Griekenland! FASHIONISTA is de 2de naam van (bijna) elke jonge vrouw daar! Ik heb daar echt inspiratie opgedaan om over te bloggen. Alles opgeschreven in een klein notitieboekje. Hij was echt klein, en superschattig!



een paar fotos die me aan griekenland doen denken (op fashiongebied)

Griekse vrouwen zijn meestal bruin of zwart harig, en ze volgen de mode precies (tenminste wat ik heb gezien) Griekse vrouwen zijn ook supersociaal. Meisjes lopen daar hand in hand. Ze praten met iedereen die ze tegen komen en je kan gelijk een dikke pakkerd op je wang verwachten. Ik vond Griekse mensen ook heel vriendelijk met me omgaan. Ze konden je altijd helpen met alles en nog wat! Griekenland is definetly the place to be als je wilt shoppen in mooie en niet al te dure kledingwinkels, dat kan ik ook vaststellen!

een paar fotos die me aan griekenland doen denken (op fashiongebied)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten